A-Rosa Cruises viert 20-jarig jubileum met acties
“We kijken met trots terug op de afgelopen 20 jaar”, vat COO Markus Zoepke, die sinds 2003 aan boord is bij A-ROSA, samen. “Twee schepen op de Donau zijn ondertussen twaalf schepen geworden in vijf gebieden – en in mei komt daar het volgende familielid bij met de A-ROSA SENA.”
Met de introductie van het merk A-ROSA werden voor het eerst riviercruises voor een jongere klantenkring aangeboden – los van conventies, casual, sportief en vol hoogtepunten aan boord en op het land. Het bedrijf is altijd trouw gebleven aan dit concept.
“Kort nadat ik als directeur begon, boden we in 2014 de eerste familiereizen met een kinderclub in de branche aan en introduceerden we het populaire premium all-inclusive tarief”, blikt CEO Jörg Eichler terug. “Maar we rusten niet op onze lauweren, maar met onze onlangs gepresenteerde herschikking hebben we vanaf 2023 weer grote plannen – nog meer premium, individualiteit en service, d.w.z. nog meer A-ROSA”, vat hij samen.
Naar aanleiding van het jubileum ontvangen gasten 20% korting op 20 geselecteerde cruises bij boeking voor 30 april op Donau, Rhône, Rhein en Seine: www.a-rosa.de/jubilaeum.
12 schepen
In het 20e jubileumsjaar zijn 12 A-Rosa schepen in de vloot in vijf vaargebieden. In mei komt daar de nieuwe A-Rosa Sena bij, met meer ruimte dan ooit, met balkonhutten, een familiegedeelte met kinderclub, meerdere restaurants en bars en een grote wellness en fitness. Bovendien is het schip het meest duurzame schip op Europa’s rivieren met een batterij-aandrijving.